Доказани във времето
  • , Google+, Viber,
  • отдел "Дрехи": 088 2922994, 088 8759959, отдел "Обувки": ‎0888947817
Престиж ЕООД
Безплатна доставка за поръчки над 29 лв. до офис на Еконт

Замяна и Рекламация

Замяна и Рекламация

Онлайн магазин Prestigefashion.bg уверява своите клиенти, че в 14-дневен срок от датата на получаване. Могат да върнат закупена стока, при условие че не е ползвана, че е чиста, без странични миризми (като крем, парфюм или цигарен дим), придружена е с оригиналната опаковка и етикет. Артикули от раздел "Бански"  не подлежат на връщане.

В случай че размерът на поръчаната и получена стока се окаже несъответстващ, клиентът има възможност да замени закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ, при условие че върнатата стока е неизползвана, чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим), в оригинална опаковка и с етикети.

Куриерските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента!

Стоки като дрехи, куфари и аксесоари са без гаранция.

С гаранция от 30 календарни дни се ползват продуктите от категирии "Обувки". Уважаеми клиенти, гаранционният срок на закупените от Вас стоки е 30 дни от датата на покупката. Потребителят има право да предяви рекламация на всяка закупена стока, като поиска извършване на безплатен ремонт на стоката.  В случай, че проявеният дефект не може да бъде отстранен, закупената стока се заменя с нова. Потребителят има право да предяви рекламацията, независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите. Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките.

При правилна употреба спазвайте инструкциите на гърба на търговската гаранция. Обувките, върху които няма надпис "водоустойчиви" (Gore-Tex, waterproof) е възможно да пропускат в дъждовно време. Мокрите обувки трябва да се поддържат според указанията за поддръжка.
Проявени дефекти, даващи основание за рекламации:
Сцепване на лицевия материал /саята /. Пречупване на ходилото. Разцепване на ходилото. Падане на форта. Повредени ципове. Счупване на кленката или метална пластина в камерната част на обувката.
Метод за управление на гаранцонните претенции:
Поправяне на дефекта чрез ремонт на артикула. Ако поправката е невъзможна - следва замяна на стоката с друга от същия вид.
В случай на липса на същата по вид стока, следва замяна с друга по избор на Купувача. В случай на разлика в цената, същата следва да бъде заплатена от него.
При дефекти вследствие на небрежна или неправилна употреба и поддръжка - ПРОДАВАЧЪТ не приема рекламация !
ПРОДАВАЧЪТ може да ви окаже съдействие или да Ви даде съвет за проблеми възникнали след гаранционния срок.

Стоките подлежащи на рекламация и замяна следва да се изпратят на следния адрес:

гр.Севлиево, до офис на куриерска фирма еконт на ул. Никола Петков ( срещу Лидъл), за Престиж ЕООД

Куриерските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента!

При рекламация се връща стойността на изпратената стока или се заменя с продукт по ваш избор.

Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл: sales@prestigefashion.bg или на телефон: 0882922994